Facebook Twitter MySpace YouTube



Forum Search   Advanced Search
October 23, 2014, 09:52:05 AM
Welcome, Guest.
Please login above or register.
News: OIAM!
   
Pages: [1] 2 3 ... 8
   
Author Topic: New Bobby Puleo Part (For Real)  (Read 14989 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
banksandledges
Full Member
***
Rep: 15
Posts: 166


Ignore
« on: May 23, 2013, 06:35:05 AM »

V5 Small | Large
Logged
shit_for_brains
SLAP Pal
******
Rep: 130
Posts: 2684


Ignore
« Reply #1 on: May 23, 2013, 06:38:44 AM »

Every trick he landed scared the shit out of a dozen rats in those basements.

Way to mix it up, Bob. Go wash your hair.
Logged
LesbianPUNCH
Sr. Member
****
Rep: 1
Posts: 316


Ignore
« Reply #2 on: May 23, 2013, 06:42:46 AM »

Where do you find all these cellar doors?  Dope.  I wanna skate.
Logged
nino brown
SLAP Pal
******
Rep: -747
Posts: 1251
depre$$edboyz


Ignore
« Reply #3 on: May 23, 2013, 06:46:19 AM »

never was the biggest fan of this douche, but that make me wanna go do ollies
Logged
october
Hero Member
*****
Rep: 10
Posts: 518


Ignore
« Reply #4 on: May 23, 2013, 06:46:37 AM »

I'll never understand. Atleast the music was good.
Logged
busey
SLAP Pal
******
Rep: 834
Posts: 3999
i can't it's a geo!


Ignore
« Reply #5 on: May 23, 2013, 06:48:21 AM »

Where do you find all these cellar doors?  Dope.  I wanna skate.
he builds and brings his own cellar doors to spots.
Logged
I rolled my ankle jacking off on a ladder.
paraquat
SLAP Pal
******
Rep: 119
Posts: 3039


Ignore
« Reply #6 on: May 23, 2013, 06:51:48 AM »

Not to be a shoe-looker, but are those all i paths? This is from 08-09 then.
Logged
max power
SLAP Pal
******
Rep: 545
Posts: 5676


Ignore
« Reply #7 on: May 23, 2013, 06:52:02 AM »

Where do you find all these cellar doors?� Dope.� I wanna skate.
he builds and brings his own cellar doors to spots.
this. most of those buildings don't even have basements
Logged
b.v.
Guest

« Reply #8 on: May 23, 2013, 06:59:18 AM »

Not to be a shoe-looker, but are those all i paths? This is from 08-09 then.
Bobby said he got boxes of those shoes after he quit,and it wouldn't be too far fetched for him to bug those guys for free shoes when he needed them.
They still made that model until very recently.
I enjoyed his simplistic approach.
Logged
sdscanz
Sr. Member
****
Rep: -3
Posts: 473


Ignore
« Reply #9 on: May 23, 2013, 07:48:37 AM »

ha i used to walk by that weird one at the 2:05 mark everyday, always wanted to do a wallride off it, never thought to ollie into it like that.
Logged
victor doom
Hero Member
*****
Rep: -34
Posts: 765


Ignore
« Reply #10 on: May 23, 2013, 07:54:26 AM »

Every trick he landed scared the shit out of a dozen rats in those basements.

Way to mix it up, Bob. Go wash your hair.
Its like he gets incentives off of cellar door companies to show their product in his videos. He has become his own cliche
Logged
OttoMaddox
SLAP Pal
******
Rep: 142
Posts: 1823


Ignore
« Reply #11 on: May 23, 2013, 08:06:04 AM »

he kills it.  what's this from?

edit - nevermind, noticed it seems to be on his youtube channel. 
« Last Edit: May 23, 2013, 08:07:57 AM by OttoMaddox » Logged
Charles Smith
SLAP Pal
******
Rep: -25
Posts: 1235


Ignore
« Reply #12 on: May 23, 2013, 08:12:52 AM »

god damn it

YES
Logged
dolphinstyle.
SLAP Pal
******
Rep: 81
Posts: 1429


Ignore
« Reply #13 on: May 23, 2013, 08:13:44 AM »

good shit
Logged
Look, I'm an individual within us, partaking in this business
foureyedjim
SLAP Pal
******
Rep: 75
Posts: 4460


Ignore
« Reply #14 on: May 23, 2013, 08:15:07 AM »

cellar door, gap, cellar door
Stairs, cellar door
stairs, gap, cellar door

I still kinda liked it though
Logged
joebudden
Hero Member
*****
Rep: -50
Posts: 521


Ignore
« Reply #15 on: May 23, 2013, 08:24:09 AM »

bobby p stay deep in them cutty spots

i bet when he sees a skater younger than 30 he breaks out in hives tho
Quote from: shit_for_brains

link=topic=70425.msg1919091#msg1919091 date=1369319924
Every trick he landed scared the shit out of a dozen rats in those basements.

Way to mix it up, Bob. Go wash your hair.
Logged
L33Tg33k
SLAP Pal
******
Rep: 1
Posts: 3758
F.A.P. - Forever Alone Party


Ignore
« Reply #16 on: May 23, 2013, 08:25:06 AM »

Take that Austyn Cookiecutter and Gilbert Skatesthesame!
Logged
TENNSKATE
Guest

« Reply #17 on: May 23, 2013, 08:27:54 AM »

The Towel!
Logged
Beeda Weeda
SLAP Pal
******
Rep: 419
Posts: 5347


Ignore
« Reply #18 on: May 23, 2013, 08:33:01 AM »

Where do you find all these cellar doors?  Dope.  I wanna skate.
he builds and brings his own cellar doors to spots.
said celler doors are warp holes to 1996
Logged
Charles Smith
SLAP Pal
******
Rep: -25
Posts: 1235


Ignore
« Reply #19 on: May 23, 2013, 08:33:59 AM »

Take that Austyn Cookiecutter and Gilbert Skatesthesame!

whoa, gilbert what now? bite your tongue, fza

cellar door, gap, cellar door
Stairs, cellar door
stairs, gap, cellar door

I still kinda liked it though


you act like all other videos aren't rail, rail, stairs, ledge line, rail, rail, stairs...
Logged
goosey
Full Member
***
Rep: 4
Posts: 200


Ignore
« Reply #20 on: May 23, 2013, 08:36:55 AM »

beautiful
Logged
witty pseudonym
SLAP Pal
******
Rep: 38
Posts: 1347


Ignore
« Reply #21 on: May 23, 2013, 08:46:03 AM »

It is like he has almost become a parody of himself.   
Logged
"Don't quote me on this."
-Some guy whose wishes I did not respect
Budo
Hero Member
*****
Rep: 17
Posts: 555
WWW

Ignore
« Reply #22 on: May 23, 2013, 08:59:13 AM »

Yeah, he must be trying to make a statement with the spot selection, which makes it come across as a parody.  Some people have signature tricks, I guess he has made cellar doors his signature spot.  But seriously, 2013 has been so unexpected, now I am sure Poppalardo will come out with a part this year.  Now I need to figure out how to make a portable cellar door...
Logged
Keep Rolling!

sowhatskateboarding.com
wsrskateboards.com
@OuRoot
Tarela
SLAP Pal
******
Rep: 7
Posts: 1079
And if you ain't a hoe get up out my slap house


Ignore
« Reply #23 on: May 23, 2013, 09:09:57 AM »

Bobby's a G. feelin that switch back tiggles.. wonder if this was supposed to drop today it was out low key for about a week..
Logged
Rasmus
Sr. Member
****
Rep: -13
Posts: 440


Ignore
« Reply #24 on: May 23, 2013, 09:24:54 AM »

YES, THANK YOU!!!!

And yes he's a lunatic, but he's also one of the most unique skaters of all time
Logged
Big Skatefase
SLAP Pal
******
Rep: 140
Posts: 1133


Ignore
« Reply #25 on: May 23, 2013, 09:25:11 AM »

needs more cellar doors
Logged
wildbillhiccup
Hero Member
*****
Rep: -91
Posts: 769
JACKASS


Ignore
« Reply #26 on: May 23, 2013, 09:50:38 AM »

Only skates at night cuz this fool definitely has a day job
Logged
jimmy
Jr. Member
**
Rep: 3
Posts: 97


Ignore
« Reply #27 on: May 23, 2013, 10:05:30 AM »

dude is still holding it down with the gems. last clip with train passing by is an alley next to the worst projects in ny, bobby goes at night for some ollie...the best
Logged
happenstance
SLAP Pal
******
Rep: 247
Posts: 2982


Ignore
« Reply #28 on: May 23, 2013, 10:07:55 AM »

Now I need to figure out how to make a portable cellar door...
I think you were taking Busey too literally.

It's not a bad idea at all though...
Logged
Ollie Ringwald
Hero Member
*****
Rep: 7
Posts: 543


Ignore
« Reply #29 on: May 23, 2013, 10:09:08 AM »

That was fucking dope.

Looks he's still skating a 7.5 and 50s which is fucking dope also.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 8
   
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!