Slap MessageBoards

Skateboarding => USELESS WOODEN TOY BANTER => Topic started by: #1 on October 27, 2007, 06:10:15 PM

Title: coffin appreciation duude
Post by: #1 on October 27, 2007, 06:10:15 PM
i didnt think this topic really belongs in the video section because the video aspects of it are kind of lame, but doing coffins rules

http://www.youtube.com/watch?v=c_NeEWPPCDY
WOO BRO

Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: NickDagger on October 27, 2007, 06:18:28 PM
that looks like a really fun spot

what kind of place is it?
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: #1 on October 27, 2007, 06:41:24 PM
these tunnels at the Ualbany campus that no one really goes in. yeah its mad amounts of fun. curbs and hills all over the place.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: coreyquinn on October 27, 2007, 06:46:36 PM
yeah its a dope spot esp. in the winter, he did some beter coffins then that to
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: TheFrontSeatLife on October 27, 2007, 06:52:56 PM
Try coffin roll in's sometime. They're fun and way easy.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: Joshewuhh on October 27, 2007, 09:17:21 PM
Pull a Creature and actually get a coffin.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: Tha J-train on October 27, 2007, 10:44:38 PM
anyone else never done a coffin before?
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: Guile on October 27, 2007, 10:45:39 PM
i did a chick i found in a coffin....
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: tuque on October 27, 2007, 11:12:07 PM
at the end of the intro in turdlife.......at burnside......gnarliest coffin I ever seen...........i may have done one once or twice but not in a long while......they are sort of uncomfortable
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: somekid on October 28, 2007, 12:26:18 AM
that's germ. he does it face first at the end of this clip.
http://www.youtube.com/watch?v=uWmKS2Mp-Z4
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: j....soy..... on October 28, 2007, 09:17:10 AM
it's not as tech as the catamaran....
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: 1987 on October 28, 2007, 09:20:40 AM
Yeah, that takes 2 people though.  Shoot the duck is totally classic and awesome.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: tuque on October 28, 2007, 11:28:24 AM
that's germ. he does it face first at the end of this clip.
http://www.youtube.com/watch?v=uWmKS2Mp-Z4

damn this guy is pretty insane........the one from the higher ledge was still gnarlier even though it wasn't face-first but......damn.......does he usually stand up or is he mostly just a coffiner?
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: TheDraught on October 28, 2007, 01:49:50 PM
I'd rather just speed down something like that standing up. Way more fun.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: kev on October 28, 2007, 02:11:26 PM
Back home I lived on a long paved road that went slightly downhill.. I would lay on my board on my stomach and push myself down as fast as I could with my hands. 
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: Rocuronium on October 28, 2007, 04:48:25 PM
Sorry to be a scrooge but it's not a coffin if you're not doing a prayer motion the whole time.
If you're praying to Allah it's switch.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: somekid on October 28, 2007, 06:58:01 PM
that's germ. he does it face first at the end of this clip.
http://www.youtube.com/watch?v=uWmKS2Mp-Z4

damn this guy is pretty insane........the one from the higher ledge was still gnarlier even though it wasn't face-first but......damn.......does he usually stand up or is he mostly just a coffiner?
watch it again. he did go face first from the high ledge. he kinda carves in, but it is face first.
GERM FTW.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: MFS on October 28, 2007, 07:05:10 PM
that's germ. he does it face first at the end of this clip.
http://www.youtube.com/watch?v=uWmKS2Mp-Z4

damn this guy is pretty insane........the one from the higher ledge was still gnarlier even though it wasn't face-first but......damn.......does he usually stand up or is he mostly just a coffiner?
watch it again. he did go face first from the high ledge. he kinda carves in, but it is face first.
GERM FTW.

the one in turd life is from on top of the brick wall.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: #1 on October 28, 2007, 08:38:21 PM
If you're praying to Allah it's switch.

hahahahahaha. fuck.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: somekid on October 30, 2007, 09:52:33 PM
that's germ. he does it face first at the end of this clip.
http://www.youtube.com/watch?v=uWmKS2Mp-Z4

damn this guy is pretty insane........the one from the higher ledge was still gnarlier even though it wasn't face-first but......damn.......does he usually stand up or is he mostly just a coffiner?
watch it again. he did go face first from the high ledge. he kinda carves in, but it is face first.
GERM FTW.

the one in turd life is from on top of the brick wall.
and is also germ.
everybody call up the oregon prison system and put a couple bucks on germ's books.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: yep yep on October 31, 2007, 08:49:46 AM
Sick coffin at :45 seconds haha

http://www.youtube.com/watch?v=6xvnaq-OGh8
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: sweatloaf on October 31, 2007, 09:15:48 AM
In the Consolidated tour video bonus footage some kid does a ollie to 50-50 on a ledge to coffin 50-50then  stands up and pulls it.
Title: Re: coffin appreciation duude
Post by: Choad Muskrat on October 31, 2007, 09:19:45 AM
if you played EA skate you know all about the coffin backflip