Slap MessageBoards

Skateboarding => Appreciation! => Topic started by: A-Bo on December 13, 2007, 06:57:05 AM

Title: Jeremy Wray Appreciation
Post by: A-Bo on December 13, 2007, 06:57:05 AM
he needs to get on some legit companies and get some parts out, hes sooo fuckin sick

(http://www.elementskateboards.com/team/jeremy_wray/wray_ollie.jpg)
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: internet gangsta on December 13, 2007, 06:58:01 AM
he needs to get on some legit companies and get some parts out, hes sooo fuckin sick

(http://www.elementskateboards.com/team/jeremy_wray/wray_ollie.jpg)


WHAT HE NEEDS IS SOME PUSSY
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: natenola on December 13, 2007, 07:00:03 AM
yeah Elements been fuckin that dude Hard, he needs to get a new sponsor sooon.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: skatebored on December 13, 2007, 07:04:58 AM
he fs 360'd carlsbad, santa monica triple set and love. this guy fucking rules in general.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: BriDen on December 13, 2007, 07:06:25 AM
Jeremy's been putting out sick parts for like 15 years; hell, half of his stuff from 411 issue 1 is still sick today. He definately deserves a better board sponsor.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: NickDagger on December 13, 2007, 07:43:20 AM
Jamie pick this dude up!
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Dirk Wiggler on December 13, 2007, 07:47:07 AM
A true one of a kind.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: A-Bo on December 13, 2007, 07:47:39 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: BEEF STEW on December 13, 2007, 07:47:51 AM
yeah Elements been fuckin that dude Hard, he needs to get a new sponsor sooon.

What did Element do? He doesn't skate and/or film nearly as much as he used to.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: BEEF STEW on December 13, 2007, 07:48:42 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?

Yes, and it was a long long time ago, in a Transworld video if I remember correctly, in one of those rotten 16mm montages.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: gub on December 13, 2007, 07:48:57 AM
i was always psyched that he used to draw his own graphics
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Alan on December 13, 2007, 07:50:19 AM
And he can play the harmonica. What more could you want?
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Maple Syrup on December 13, 2007, 07:56:13 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?

http://youtube.com/watch?v=fNF2VJZKuSk

http://youtube.com/watch?v=eKGMCid1wf4
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: beeda weeda on December 13, 2007, 07:58:51 AM
His part is second hand smoke is soo far ahead of its time. I was obsessed with taht part, and the song "white rooms"

There are alot of amazing tricks just thrown into that part, it seemed to get better and better the more I watched it.

I love how he passed rodney?, doing some sort of freestyle wheel stall, during his first line.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: A-Bo on December 13, 2007, 08:04:48 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?

http://youtube.com/watch?v=fNF2VJZKuSk

http://youtube.com/watch?v=eKGMCid1wf4

thanks man, i meant a new part though
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: beeda weeda on December 13, 2007, 08:08:13 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?

http://youtube.com/watch?v=fNF2VJZKuSk

http://youtube.com/watch?v=eKGMCid1wf4

thanks man, i meant a new part though

I'm pretty sure that Jeremy wray isn't going to be filming any new parts. He fucked up his knee, and I think he jus tskates for fun now.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Choad Muskrat on December 13, 2007, 08:46:11 AM
one of the only dude with multiple Jaw dropper ads
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Commercial D on December 13, 2007, 09:46:25 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?

http://youtube.com/watch?v=fNF2VJZKuSk

http://youtube.com/watch?v=eKGMCid1wf4

thanks man, i meant a new part though

I'm pretty sure that Jeremy wray isn't going to be filming any new parts. He fucked up his knee, and I think he jus tskates for fun now.

If he wants it badly enough he'll be back. How many times did Danny Way destroy his knees?

That said, it didn't look like he was really pushing himself for the Element vid.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: TheMoneyMellon on December 13, 2007, 09:49:25 AM
I thought Element pressured him into retirement? They shoulda just ended Elementality Vol. 1 after his back 180 that opened the video and it woulda been a classic.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: NickDagger on December 13, 2007, 10:58:14 AM
i just wanna see a full part from him, was that triple set ollie ever filmed?

Yes, and it was a long long time ago, in a Transworld video if I remember correctly, in one of those rotten 16mm montages.

I'm claiming The Reason.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: fuckingvegan on December 13, 2007, 11:16:19 AM
His Color video part is one of the most amazing parts put to film, some one link to that!
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: MexicanSpaniard on December 13, 2007, 11:18:36 AM
Can we throw some appreciation toward his brother too?
(http://www.lunaink.com/images/jonas%20II%20IV%20IIz.jpg)
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: cliff on December 13, 2007, 11:27:36 AM
Funny this comes up I saw Jeremy and Jonas at the park yesterday, Jeremy's knee is good as far as I know. Not sure if he has been filming to much, but the dude has a great life you know like friends and fam close and a good lady by his side, gets to skate whenevs. The dudes video parts changed the size of shit people skate from ledges to stairs, give the man his respect! You the man J Wray
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: picklesickshuv-it on December 13, 2007, 11:59:23 AM
he's been a top 5 since i got the revolution when i was 12
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Penis_Monster on December 13, 2007, 12:05:43 PM
he needs to get on some legit companies and get some parts out, hes sooo fuckin sick

(http://www.elementskateboards.com/team/jeremy_wray/wray_ollie.jpg)


WHAT HE NEEDS IS SOME PUSSY

ain't that the truth!
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: MexicanSpaniard on December 13, 2007, 12:28:26 PM
I'm pretty sure I've posted this before but whatevs it's sick
(http://www.customskateboarding.com/wallpaper/custom/wall/jeremy_wray.jpg)
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: beeda weeda on December 13, 2007, 12:41:13 PM
Funny this comes up I saw Jeremy and Jonas at the park yesterday, Jeremy's knee is good as far as I know. Not sure if he has been filming to much, but the dude has a great life you know like friends and fam close and a good lady by his side, gets to skate whenevs. The dudes video parts changed the size of shit people skate from ledges to stairs, give the man his respect! You the man J Wray

Jeremey is unfuckwithable, a ledgend.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: A-Bo on December 13, 2007, 12:42:30 PM


(http://www.elementskateboards.com/team/jeremy_wray/wray_ollie.jpg)

i still cant find the footage of this, someone post a link?


Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: tysj! on December 13, 2007, 12:43:14 PM
I'm pretty sure I've posted this before but whatevs it's sick
(http://www.customskateboarding.com/wallpaper/custom/wall/jeremy_wray.jpg)

One of the most insane things I've ever things. Gap was no joke AT ALL. Two thumbs up for Jeremy! b 8) d
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: Alan on December 13, 2007, 12:52:22 PM
i still cant find the footage of this, someone post a link?

It's in Feedback or Reason...
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: commander jameson on December 13, 2007, 01:07:03 PM
Jeremey is unfuckwithable, a legend.

He is one of all time greats.
His SHS part is one of the best parts ever filmed IMHO, it was huge inspiration.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: natenola on December 13, 2007, 01:11:35 PM
yeah Elements been fuckin that dude Hard, he needs to get a new sponsor sooon.

What did Element do? He doesn't skate and/or film nearly as much as he used to.
From what i heard hes still into Filming and being pro and doing things Element is trying to push him into retirement or onto their Legends squad or whatever.
and he really doesn't want anything to do with it.
But i'm guessing Element still pays him well and he hasn't gotten any better offers. Plus i guess he makes a grip from Adio so money may not be a big deal.
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: picklesickshuv-it on December 13, 2007, 04:53:40 PM
he's got a top selling shoe from adio+I'm pretty sure he was involved in starting that company, and element still pays him.  I don't think anyone would shaft that guy, hes like goerge foreman or something, everybody likes, respects and remembers what he did for all those years
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: DrifterGreg on December 13, 2007, 05:10:22 PM
all i have to say is hes on the top 10 street rippers list, fo sho!
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: WonkaBar on December 13, 2007, 05:15:38 PM
that ollie in the color video is still mind boggling. everything he does seems to defy physics
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: vitunvesa on December 13, 2007, 05:16:18 PM
i still cant find the footage of this, someone post a link?

It's in Feedback or Reason...

Reason
Title: Re: Jeremy Wray Appreciation
Post by: A-Bo on December 13, 2007, 05:19:21 PM
damn, cant find it on youtube. I dont have that video