Author Topic: post you skating  (Read 1080016 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Woodsman

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1081
  • Rep: 27
Re: post you skating
« Reply #16650 on: July 10, 2018, 06:12:30 PM »
I actually like this still frame from a frontside rock and roll I did earlier today on my break at work. Thatís only like the 5th one Iíve ever done so I was hyped.

Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.
-Gandhi

Justis

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1719
  • Rep: 146
  • illinoying
Re: post you skating
« Reply #16651 on: July 10, 2018, 11:02:46 PM »

Bruh Man

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1024
  • Rep: 97
  • Upstairs, fifth floor
Re: post you skating
« Reply #16652 on: July 11, 2018, 06:15:47 PM »
First time trying this trick and I basically learned it, just gotta sort my shoulders out more coming out ha. I slammed many times tryna learn this lol, wish I could have landed it cleaner but I had to take what I could get today.


I sniff my own butthole all the time

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6501
  • Rep: 145
  • fresh as monkey's breath
Re: post you skating
« Reply #16653 on: July 11, 2018, 06:22:20 PM »
damn! skipped learning em regular and straight to nollie?

Bruh Man

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1024
  • Rep: 97
  • Upstairs, fifth floor
Re: post you skating
« Reply #16654 on: July 11, 2018, 06:32:45 PM »
damn! skipped learning em regular and straight to nollie?
Honestly, regular is kinda scarier for me since I can't really front 180. Figure I can do frontside nollies better so I went with that lol.

I sniff my own butthole all the time

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6501
  • Rep: 145
  • fresh as monkey's breath
Re: post you skating
« Reply #16655 on: July 11, 2018, 06:36:33 PM »
damn! skipped learning em regular and straight to nollie?
Honestly, regular is kinda scarier for me since I can't really front 180. Figure I can do frontside nollies better so I went with that lol.
any port in a storm

silhouette

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 738
  • Rep: 152
Re: post you skating
« Reply #16656 on: July 13, 2018, 03:56:16 PM »
some funky new shit


ill_Murray

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2544
  • Rep: 349
Re: post you skating
« Reply #16657 on: July 14, 2018, 06:38:40 PM »
Warm up clip for my friend's video



Self Shot iPhone clip because I knew this was about to get re-skate stopped


Blind Fisherman

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Rep: 85
Re: post you skating
« Reply #16658 on: July 15, 2018, 08:28:51 AM »
Just a small edit that shufflesss made for the colony instagram.


UselessAsshole

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 181
  • Rep: 53
Re: post you skating
« Reply #16659 on: July 15, 2018, 02:21:33 PM »
Y'all are making me wanna learn more ledge tricks!

A couple of clips my friends sent me.


I sniff my own butthole all the time

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6501
  • Rep: 145
  • fresh as monkey's breath
Re: post you skating
« Reply #16660 on: July 16, 2018, 07:06:17 AM »
wanted to show of our pyramid. don't crush the flowers. looks like a catch but really just an ollie.
photo by hash slasher.

MintySandwhich

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1693
  • Rep: -167
Re: post you skating
« Reply #16661 on: July 16, 2018, 08:55:43 AM »
That DIY looks so sick!

Here is me and a friend skating our local indoor park. The kickflip at the end of my line was spontaneous, and I was stoked to land it haha

« Last Edit: July 16, 2018, 08:57:29 AM by MintySandwhich »

able

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5214
  • Rep: 539
  • omm nom
    • able Skate Mag
Re: post you skating
« Reply #16662 on: July 16, 2018, 07:16:00 PM »
I filmed 41 tricks for my 41st birthday
It was wayyyyyy harder than I had expected
ableSkateMag.com

Bruh Man

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1024
  • Rep: 97
  • Upstairs, fifth floor
Re: post you skating
« Reply #16663 on: July 17, 2018, 06:48:39 AM »
I filmed 41 tricks for my 41st birthday
It was wayyyyyy harder than I had expected

Sick, 41 tricks is a lot!

Justis

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1719
  • Rep: 146
  • illinoying
Re: post you skating
« Reply #16664 on: July 17, 2018, 06:30:05 PM »
some footage of a recent trip to Oregon