Author Topic: What was the last video game you played?  (Read 312752 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vince the stud

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2469
  • Rep: -202
  • 4Q
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2130 on: October 28, 2009, 08:16:54 AM »
Play it on PC fuckers, fo the OGs.
i wish i can but my computeur sucks and my roomate got a ps3
tricks are for kids , style is forever

Livin The Psychedelic Lif

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2131 on: October 28, 2009, 02:17:08 PM »
^ what system are you on now, you better have a ps3 for the mw2 release


im actually living on my friends couch in victoria and he just got a ps3 so we have been gamer fagging hard. we have a couple non-played games we are saving to trade in when mw2 hits the block.

lets get that ID.
So I finally got Fallout 3 for $20 on Amazon.
& wow is that game a sensor overload.
Takes like an 1-2hr to finish a misson.
« Last Edit: October 28, 2009, 02:21:45 PM by Livin The Psychedelic Lif »

frisco

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2132 on: October 28, 2009, 05:11:48 PM »
^ what system are you on now, you better have a ps3 for the mw2 release


im actually living on my friends couch in victoria and he just got a ps3 so we have been gamer fagging hard. we have a couple non-played games we are saving to trade in when mw2 hits the block.

go to best buy, I think there is one in vic, you can trade in 3 old games at 9 dollar value for a brand new 70 dollar game, We are losing so much money on this trade in deal, you can trade in 4 games and get 2 for free, fucking nuts

I'll probabaly just say fuck it and get the prestige

Choad Muskrat

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4554
  • Rep: 512
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2133 on: October 29, 2009, 07:45:23 AM »


and


ALT

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1562
  • Rep: 124
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2134 on: October 29, 2009, 11:49:26 AM »
Just got the Little Big Planet PSP beta today.

The Drew

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1438
  • Rep: 134
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2135 on: October 30, 2009, 05:12:26 AM »
my mouse died... playing shooters with a touch pad isn't very fun... but so far fallout 3 is rather cool

Donkey Lips

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6871
  • Rep: 685
  • Has anybody seen Sponge Harris?
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2136 on: October 30, 2009, 05:48:04 AM »
anyone else into the originaly resident evil and the 2nd one for ps?  i just dug out the playstation last night while cleaning my closet out and i'm loving this shit again.

starvingrobot

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2012
  • Rep: 23
  • Keep It +
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2137 on: October 30, 2009, 12:15:21 PM »
the first resident evil was so far ahead of it's time.  that shit was fucking long and freaky.

Livin The Psychedelic Lif

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2138 on: October 30, 2009, 04:14:48 PM »
RE1 & 2 were the best ever.
I loved RE2 bc it was in a city.

Anyways i found a youtube channel where this guy got mw2 early.
He has been posting vids of it.
enjoi.

http://www.youtube.com/user/dwrizzles#p/u/16/Q_s7cXg8vqQ

I knew it!
« Last Edit: October 31, 2009, 12:34:13 PM by Livin The Psychedelic Lif »

frisco

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2139 on: November 05, 2009, 05:44:40 PM »
Dude a Nuke? fucking insane

Well the days coming up, my stores having a midnight release and I asked my manager if I could work it since I would be there anyways to buy it but the shifts set already, I'm so hyped, I have the most savage work schedule though right after the game release so I have to use my time sparingly, I dont want to fall behind and dudes be so good before I even get started, I know this dude, he has no job, he doesnt go to school, he designs t shirts and plays this game, he's like 300 in the world in kills, out of like 5 million, all he does is play this game, I can imagine how sick he will be at it


jildo

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1422
  • Rep: 79
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • my blog?
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2140 on: November 05, 2009, 06:16:35 PM »
My shit red ringed. Pretty sure my box is too old to send into Microsoft too.

guy le douche

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2029
  • Rep: 0
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2141 on: November 05, 2009, 07:28:19 PM »
I bought a wii the other day. purchased wario smooth moves and rented some zombie shoot em' up game. Unfortunately my left arm is badly injured so I can't use the nunchuck, anyone know any good one armed games ?

spungo

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1429
  • Rep: 142
  • Lord Ganesha
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2142 on: November 05, 2009, 08:00:38 PM »
I just got banned on xbox live cause I was playing modded games... so I might buy MW2 on PS3.  Stupid microsoft.
do more yoga!

Guile

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 8298
  • Rep: 366
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2143 on: November 05, 2009, 09:40:22 PM »
MW2PREORDEREDFTW
               DGK
              SOME
              TIMES

brooklyn brawler

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2144 on: November 06, 2009, 05:09:54 AM »

Cthulhu!

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2749
  • Rep: 345
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2145 on: November 06, 2009, 07:46:35 AM »
Gamestop is having this trade in thing for MW2. Give them two games from this list and you only pay $20 for it. You can also do it for the new Left 4 Dead. I was contemplating getting that, but after the demo, it feels exactly the same to me. MW2 it is.

The trade in offer ends on the 8th.
http://www.gamestop.com/trade2cod


ALSO. You get and extra 25% credit if you trade in any two games for MW2. So use both of these and you'll be paying even less. This ends on the 8th also. Hurry!
« Last Edit: November 06, 2009, 07:48:48 AM by Cthulhu! »

Livin The Psychedelic Lif

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2146 on: November 06, 2009, 08:34:31 AM »
I just got banned on xbox live cause I was playing modded games... so I might buy MW2 on PS3.  Stupid microsoft.
haha
damn dude
lemme get your ID.

btw i might get a copy today!
I just found out this local indie store that sells games early. They started selling it on wednesday, and sold out yesterday.
Have to check if they are going to get some more in stock today.

rawbertson.

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5051
  • Rep: 1208
  • yo yo, yo yo yo yo
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2147 on: November 06, 2009, 09:49:40 AM »
meh first person shooters are played out that shits for wiggers
I

frisco

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2148 on: November 06, 2009, 09:50:16 AM »
I just got banned on xbox live cause I was playing modded games... so I might buy MW2 on PS3.  Stupid microsoft.
haha
damn dude
lemme get your ID.

btw i might get a copy today!
I just found out this local indie store that sells games early. They started selling it on wednesday, and sold out yesterday.
Have to check if they are going to get some more in stock today.

ive heard of places selling it early for 120, fucking ripoff, be patient for 3 more days, masturbate to the gameplay videos a few more times and you'll be fine

Livin The Psychedelic Lif

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2149 on: November 06, 2009, 10:59:09 AM »
I just got banned on xbox live cause I was playing modded games... so I might buy MW2 on PS3.  Stupid microsoft.
haha
damn dude
lemme get your ID.

btw i might get a copy today!
I just found out this local indie store that sells games early. They started selling it on wednesday, and sold out yesterday.
Have to check if they are going to get some more in stock today.

ive heard of places selling it early for 120, fucking ripoff, be patient for 3 more days, masturbate to the gameplay videos a few more times and you'll be fine

haha sorry frisco no more masturbation for me!
I just got the game for $64
you can masturbate to me playing this game!
lol I will be on in an hr, gotta run to a meeting.

Livin The Psychedelic Lif

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2150 on: November 07, 2009, 12:25:41 PM »
So i ve been playing this game, and everything is different in every way shape and form.
For the best too!
The environment is insane, maps are good, everything explodes, papers fly everywhere, killstreaks murder,  etc.
The campaign was awesome too!
short tho, apparently i finished it in 4 hrs, but nonetheless never had been screaming "oh shit, omg, crazy, blah blah".
To not spoil the game, lets just say they aimed high in every aspect and succeeded.

as a + they have so many parts that remind me the movie: The Rock.

another thing, everything you know about multiplayer- throw it out the window, you now have to think about the enemies trying to flank you from above. MP maps are vertical and horizontal if that makes any sense.
Also campaign on regular mode was hard.

Shit another thing forgot to mention
The 3rd person mode will melt your face off.
its so much fun.
« Last Edit: November 07, 2009, 02:07:52 PM by Livin The Psychedelic Lif »

brooklyn brawler

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2151 on: November 07, 2009, 12:57:14 PM »
I honestly really want a social life in November, but I don't see this happening.

sk8nappreciate

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 450
  • Rep: -19
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2152 on: November 07, 2009, 01:58:31 PM »
Fuck I havent even played call of duty 4 I'm always on Call of Duty WAW. gamer tag= (Butter its not)
But I'm for sure going to get MW2.
That's real life bro, no sticking lollipops up your ass and licking jesus's butthole man. People are getting raped,murdered and visiting the berrics daily. Deal with it.

Beer Keg Peg Leg

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5382
  • Rep: -22
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2153 on: November 07, 2009, 03:36:33 PM »
So i ve been playing this game, and everything is different in every way shape and form.
For the best too!
The environment is insane, maps are good, everything explodes, papers fly everywhere, killstreaks murder,  etc.
The campaign was awesome too!
short tho, apparently i finished it in 4 hrs, but nonetheless never had been screaming "oh shit, omg, crazy, blah blah".
To not spoil the game, lets just say they aimed high in every aspect and succeeded.

as a + they have so many parts that remind me the movie: The Rock.

another thing, everything you know about multiplayer- throw it out the window, you now have to think about the enemies trying to flank you from above. MP maps are vertical and horizontal if that makes any sense.
Also campaign on regular mode was hard.

Shit another thing forgot to mention
The 3rd person mode will melt your face off.
its so much fun.

Jealousy is making me hate you with every inch of my body right now. When I used to live in Indonesia I would get games over a week early because they would sell pirated french versions. I beat Halo 2 without understanding a word of it.

max power

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6628
  • Rep: 630
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2154 on: November 07, 2009, 03:50:17 PM »
oh god. so many games i want to play, but won't be able to until  mid december. school has put serious brakes on my video game nerdery.

MenendezDiego

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2155 on: November 07, 2009, 08:29:46 PM »
max power, you a fan of Philip Glass?

Doctor Handsome

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2156 on: November 07, 2009, 10:25:13 PM »
meh first person shooters are played out that shits for wiggers

So you like them?

frisco

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2157 on: November 08, 2009, 04:16:18 PM »
getting this game tomorrow night, unfortunately wont have too much time to play it, nevertheless it's all i'll be doing for the next

CeeyMar

  • Guest
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2158 on: November 08, 2009, 04:33:16 PM »


20$ at wal-mart.

Sleazy

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 16333
  • Rep: 286
  • tiger style
Re: What was the last video game you played?
« Reply #2159 on: November 08, 2009, 04:34:01 PM »
been playing the new batman, so far pretty sick