Author Topic: Plan B promo DVD  (Read 8312 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohnC

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1100
  • Rep: -6
  • AUSTIN 3:16
Re: Plan B promo DVD
« Reply #60 on: August 01, 2006, 02:11:58 PM »
who gives a shit.

hahaha burn


yea its all good man i wouldnt have responded to any of them but i was at work and i was bored as shit and fighting with them was pretty fun.


but yea to all you doubters: FUCK YOU 56 GOT MY BACK!

dirtjers

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1413
  • Rep: 85
  • Far out man.
Re: Plan B promo DVD
« Reply #61 on: August 01, 2006, 07:55:23 PM »
i can't believe this made it to 5 pages.. dude works in a bank, who the fuck cares enough to argue that? and besides, even if he didn't see him at work all he'd have to do is go to the abc ledges and talk to wenning, so its not all that unbelievable that he asked him about being on plan b. he isn't exactly the hardest to find professional skateboarder, especially if you live that close.

Duffy

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2860
  • Rep: 33
  • talkin mad shit kid
Re: Plan B promo DVD
« Reply #62 on: August 01, 2006, 07:56:50 PM »
....SERIOUSLY, how did this make it to 5 pages, it's nothing interesting at all.

Cliche Guevara

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #63 on: August 01, 2006, 07:58:00 PM »
FUCK YOU 56 GOT MY BACK!

Uh, sorry John, but that's like saying that little fucker that played Webster is on your basketball team.

2G

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #64 on: August 01, 2006, 08:05:50 PM »
FUCK YOU 56 GOT MY BACK!

Uh, sorry John, but that's like saying that little fucker that played Webster is on your basketball team.

*points and laughs at*

that is the funniest thing ive read today, good call Cliche G

1992

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #65 on: August 01, 2006, 08:16:35 PM »
FUCK YOU 56 GOT MY BACK!

Uh, sorry John, but that's like saying that little fucker that played Webster is on your basketball team.

oh my god.....that was classic.

JohnC

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1100
  • Rep: -6
  • AUSTIN 3:16
Re: Plan B promo DVD
« Reply #66 on: August 01, 2006, 08:35:35 PM »
FUCK YOU 56 GOT MY BACK!

Uh, sorry John, but that's like saying that little fucker that played Webster is on your basketball team.


have you read any of my posts on here. it is that hard to figure out i HATE 56. goddamn people say stupid shit.

JohnC

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1100
  • Rep: -6
  • AUSTIN 3:16
Re: Plan B promo DVD
« Reply #67 on: August 01, 2006, 08:35:57 PM »
but yo seriously that was pretty funny.

1992

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #68 on: August 01, 2006, 08:38:51 PM »
Yeah it was.......it might take you second to figure out who Cliche is here......he is just giving you some shit John C.....he is one of the good ones.

JohnC

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1100
  • Rep: -6
  • AUSTIN 3:16
Re: Plan B promo DVD
« Reply #69 on: August 01, 2006, 08:41:46 PM »
haha yea i wasnt pissed im just wasted

hellahellasiqq

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #70 on: August 01, 2006, 08:57:25 PM »
haha yea i wasnt pissed im just wasted
FUCK YEA BRO SURFIN THE NET WASTED, SO TITS


hellahellasiqq

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #71 on: August 01, 2006, 08:59:16 PM »
O FUCK I WAS SO WASTED I FORGOT TO TURN ON DA MONITER!!

OLOL!

gonz 4

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #72 on: August 01, 2006, 10:47:44 PM »
this is one of the funniest topics ive read.... 5 pages of people crying because that guy said he works in a bank. Thats seriously fucking hilllarious. hahahhahahha

WORDLIFE

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 119
  • Rep: 0
Re: Plan B promo DVD
« Reply #73 on: August 02, 2006, 02:42:39 AM »
there is defently a prick involved

E.l.G

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #74 on: August 02, 2006, 03:41:41 AM »
My post was deleted?

L.S

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2660
  • Rep: 135
Re: Plan B promo DVD
« Reply #75 on: August 02, 2006, 03:43:07 AM »
well, you should have known better not to post that goatse pic..
LS stands for little sidekick, lil shit lil slug/slime etc etc

E.l.G

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #76 on: August 02, 2006, 03:46:12 AM »

JohnC

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1100
  • Rep: -6
  • AUSTIN 3:16
Re: Plan B promo DVD
« Reply #77 on: August 02, 2006, 06:04:33 AM »
there is defently a prick involved

curb your enthusiasm!!

O FUCK I WAS SO WASTED I FORGOT TO TURN ON DA MONITER!!

OLOL!

not funny

damian

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #78 on: August 02, 2006, 07:04:21 AM »
UMMM, NO DAMIEN ..FUCK YOU .. MATTER FACT , FUCK YOU WITH A AIDS INFESTED DILDO !!!

you spelled my name wrong.

56InchFlatScreen

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #79 on: August 02, 2006, 08:07:14 AM »
DO YOU REALLY THINK I GIVE A FUCK HOW YOUR NAME IS SPELLED...

damian

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #80 on: August 02, 2006, 08:25:46 AM »
is that a question or statement, guido?

big sexy

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
  • Rep: -2
Re: Plan B promo DVD
« Reply #81 on: August 02, 2006, 01:36:16 PM »
yo bro if i saw u on the streets and u said that typa guido shit i would whoop you real bad. ITALIAN PRIDE 100% BOOT

Cliche Guevara

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #82 on: August 02, 2006, 01:40:46 PM »
Big sexy = 56inchfakiedubs?

big sexy

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 276
  • Rep: -2
Re: Plan B promo DVD
« Reply #83 on: August 02, 2006, 01:41:47 PM »
nah i dont type in ALL CAPS. but your mom does

SLANGIN_ROCKS

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1504
  • Rep: 6
    • www.50mmlosangeles.com
Re: Plan B promo DVD
« Reply #84 on: August 02, 2006, 01:42:41 PM »
you're the equivalent anyway
yeah its funny right, its funny? i'm tryin to sleep i got water on me?  yeah, of course it wasn't, it was nobody, nobody did it. its the mystery water. mystery water!

JohnC

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1100
  • Rep: -6
  • AUSTIN 3:16
Re: Plan B promo DVD
« Reply #85 on: August 02, 2006, 01:45:54 PM »
56inch really thinks that typing in lowercase letters will disguise his identity?

56InchFlatScreen

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #86 on: August 02, 2006, 04:11:31 PM »
ARE YOU FUCKING CRAZY.. DO YOU FUCKS THINK  I WOULD NAME MYSELF "BIG SEXY" GET THE FUCK OUTTA HERE YOU FUCKING DICKWADS !

Cliche Guevara

  • Guest
Re: Plan B promo DVD
« Reply #87 on: August 02, 2006, 04:32:33 PM »
^^^^ Well, you're both shite.

But, come to think of it, I guess you'd have to have had actual sexual relations with someone, whether male or female, to want to call yourself "big sexy", now wouldn't you?

And we all know that you (or your alter ego) are going to make some lame attempt of making fun of me by saying that I'm either homosexual or by making some crude joke about my Mom / girlfriend, so just spare us.  Please.

Thanks,

The Management