Author Topic: Greg Lutzka off Almost  (Read 9847 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ChildoftheGhetto

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 7233
  • Rep: -1320
  • Nathaniel Turner with a burner
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #30 on: November 21, 2009, 09:43:36 PM »
boosh got kicked out of batb because he yelled out "kswiss" while greg was skating. i think that just about sums up the general viewpoint towards this guy.
The general viewpoint is he's more important that boosh.


east is in the house

  • Guest
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #31 on: November 21, 2009, 09:45:41 PM »
i saw that guy at Venice skatepark the other day.  at first i thought "wow, some douchebag is really trying to look like Greg Lutzka" and then i realized it was the actual Greg Lutzka

hahahahahahaha

Bubblegum Tate

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 22134
  • Rep: -1085
  • Slap's Resident Sneakerhead
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #32 on: November 21, 2009, 10:13:26 PM »
damn almost is a little more legit, but i'd like to see pudwill somewhere else
Ethan Bubblegum Tate - Captain of the Harlem Globetrotters, lecturer of Physics at Globetrotter University.
Tate is one of the best posters that's not me

Tuna

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4997
  • Rep: 94
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #33 on: November 21, 2009, 10:59:22 PM »
boosh got kicked out of batb because he yelled out "kswiss" while greg was skating. i think that just about sums up the general viewpoint towards this guy.

i heard he kept yelling "monster fedora" too.

tuque

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4699
  • Rep: -1
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #34 on: November 21, 2009, 11:19:10 PM »
monster energy drink skateboards


wheee!

pyrex vision

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 3626
  • Rep: -118
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #35 on: November 21, 2009, 11:37:40 PM »
i saw that guy at Venice skatepark the other day.  at first i thought "wow, some douchebag is really trying to look like Greg Lutzka" and then i realized it was the actual Greg Lutzka

hahahahahahaha

Huckleberry Hart

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 229
  • Rep: 11
    • huckleberry's hideout
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #36 on: November 21, 2009, 11:47:53 PM »
Dwindell will always suck. He's probably gonna start his own company with lil Jon.
on point!
"I want to be the one person who doesn't die with dignity."
-George Costanza

Bobbito

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1714
  • Rep: -14
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #37 on: November 22, 2009, 12:10:45 AM »
now if he will only retire to pursue some stupid dream that wont ever work out and fade into nothingness


This joke is like Dick Cheney drunkenly shooting a man in the face, it will always be funny to me.

clamy

  • Guest
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #38 on: November 22, 2009, 12:43:35 AM »
damn almost is a little more legit, but i'd like to see pudwill somewhere else

they'll never be legit aslong as they're with dwindle. as much as i love enjoi i would never buy any of their shit since their with dwindle, too.

Badmeaningood

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 257
  • Rep: 10
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #39 on: November 22, 2009, 08:21:21 AM »
Almost should bump Mike Wright up to full am status. Kid deserves to make a good living from skateboarding.

Tarquin

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2616
  • Rep: 322
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #40 on: November 22, 2009, 08:23:27 AM »
Almost should bump Mike Wright up to full am status. Kid deserves to make a good living from skateboarding.

This.

MikeyPioggia

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1639
  • Rep: -53
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #41 on: November 22, 2009, 08:27:57 AM »
now if he will only retire to pursue some stupid dream that wont ever work out and fade into nothingness

One can only hope

HoneyBear

  • Guest
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #42 on: November 22, 2009, 09:17:27 AM »
Fingers crossed for Fedora Skateboards.

raul

  • Guest
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #43 on: November 22, 2009, 09:25:56 AM »
damn almost is a little more legit, but i'd like to see pudwill somewhere else

they'll never be legit aslong as they're with dwindle. as much as i love enjoi i would never buy any of their shit since their with dwindle, too.

almost needs to ditch their board technology program too, it's way too expensive and lame. first there's the shame in buying dwindle, but then it lasts a long time too? no need to kick a man while he's down.

waskO

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 525
  • Rep: 2
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #44 on: November 22, 2009, 09:30:18 AM »
now if he will only retire to pursue some stupid dream that wont ever work out and fade into nothingness

One can only hope

Heshstallion

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 269
  • Rep: -9
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #45 on: November 22, 2009, 10:28:15 AM »
what exactly is wrong with dwindle these days? I remember having a strong disdain for dwindle when they ran that ad trying to explain their "chop chop woodshop" decks or whatever, but theyre not the only perpetrators anymore, might as well hate on crailtap too cause they do the same shit, unless im missing something?

raul

  • Guest
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #46 on: November 22, 2009, 01:41:43 PM »
what exactly is wrong with dwindle these days? I remember having a strong disdain for dwindle when they ran that ad trying to explain their "chop chop woodshop" decks or whatever, but theyre not the only perpetrators anymore, might as well hate on crailtap too cause they do the same shit, unless im missing something?

for me, it's just the wood. i've had an almost and an enjoi and something about them didn't work for me, it never felt good. and i like girl/chocolate a bit better but i still don't buy their boards unless i'm over the feeling of concave.

Pavementi

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1712
  • Rep: -146
  • Fuck it
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #47 on: November 22, 2009, 01:49:02 PM »
plan b
What about what Wenning was saying on 48 Blocks, that they didn't pay him for the past 4 months? Do you really think that Plan B is going to cough up enough to pay Mr. K-Swiss?
Like Daewon said: if skateboarding is a ten story building, Rodney is on eleventh floor.

alrightythen

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1403
  • Rep: -21
  • got your nose!
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #48 on: November 22, 2009, 02:24:26 PM »
BME CLICK SKATEBOARDS FOOL!

iliketoskateboardandstuff

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 150
  • Rep: -10
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #49 on: November 22, 2009, 05:19:58 PM »
Probably going to Plan B to suck Danny Way's dick.

theskatereptile

  • Guest
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #50 on: November 22, 2009, 05:37:20 PM »
he now rides for Fidora Skateboards

ALT

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1562
  • Rep: 124
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #51 on: November 22, 2009, 06:07:05 PM »
plan b
What about what Wenning was saying on 48 Blocks, that they didn't pay him for the past 4 months? Do you really think that Plan B is going to cough up enough to pay Mr. K-Swiss?
He's probably why they didn't pay Wenning and Gallant months.

natenola forever

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2223
  • Rep: 78
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #52 on: November 22, 2009, 06:11:18 PM »


didn't mike v do that before he went to element?
[/quote]

nah he did call his company Vallely Skateboards or whatever but he had 2 other pros beside himself, Stefan Attardo was one maybe Stacey Lowlery was the other i can't remember.

Heshstallion

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 269
  • Rep: -9
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #53 on: November 22, 2009, 07:04:57 PM »
what exactly is wrong with dwindle these days? I remember having a strong disdain for dwindle when they ran that ad trying to explain their "chop chop woodshop" decks or whatever, but theyre not the only perpetrators anymore, might as well hate on crailtap too cause they do the same shit, unless im missing something?

for me, it's just the wood. i've had an almost and an enjoi and something about them didn't work for me, it never felt good. and i like girl/chocolate a bit better but i still don't buy their boards unless i'm over the feeling of concave.

i see, i personally prefer boards with less concave, i like em low, flat, wide, loose and with a big nose, just like my women  ;)

Darkmarc

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 110
  • Rep: 10
  • Yeah?
Re: Greg Lutzka off Almost
« Reply #54 on: November 22, 2009, 11:26:30 PM »
Nah he's just gonna pursue a career in solo porn ridin' his own dick.
"Everyday, like probably three times a day, I'd jerk my dick off so much that the prisoners would say yo Ol' Dirty chill the fuck out. Every girl I saw on T.V., her ass looked funny to me, and i just kept jerkin my dick off, every fucking day and night." - ODB