Author Topic: It is really Karl Watson  (Read 43634 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thrasher Tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 52
  • Rep: -7
It is really Karl Watson
« on: February 05, 2011, 10:59:43 PM »
This is a message I recieved from Karl's offical facebook. (Karl Watson February 6 at 12:53am Report
Whats up, man. Its really me. I dont know why folks think its not me)
Team Hanging Out at the fence watching cause I broke my ankle

ORGANIKARL

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1628
  • Rep: 198
Re: It is really Karl Watson
« Reply #1 on: February 05, 2011, 11:04:46 PM »
Whats up Thrasher Tom. Didn't realize that was you on Facebook, how cool!

Thrasher Tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 52
  • Rep: -7
Re: It is really Karl Watson
« Reply #2 on: February 05, 2011, 11:05:37 PM »
Whats up Thrasher Tom. Didn't realize that was you on Facebook, how cool!
I sent you another message.
Team Hanging Out at the fence watching cause I broke my ankle

strangefires

  • Guest
Re: It is really Karl Watson
« Reply #3 on: February 05, 2011, 11:08:01 PM »
yay might get product in the mail instead of the poo poo that i was expecting for a sec

brent

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5640
  • Rep: 662
Re: It is really Karl Watson
« Reply #4 on: February 05, 2011, 11:17:21 PM »
sorry for calling you a fake fucker  ;D
This armor plating is going to get a little more diesel.

strangefires

  • Guest
Re: It is really Karl Watson
« Reply #5 on: February 05, 2011, 11:20:01 PM »
sorry for calling you a fake fucker  ;D

ORGANIKARL

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1628
  • Rep: 198
Re: It is really Karl Watson
« Reply #6 on: February 05, 2011, 11:23:48 PM »
sorry for calling you a fake fucker  ;D
All good, man. I found it pretty amusing ;D

skate_bored

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4140
  • Rep: 32
Re: It is really Karl Watson
« Reply #7 on: February 05, 2011, 11:26:41 PM »
i figured it was pretty obvious the whole time

Bubblegum Tate

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 21542
  • Rep: -1012
  • Slap's Resident Sneakerhead
Re: It is really Karl Watson
« Reply #8 on: February 05, 2011, 11:43:49 PM »
i figured it was pretty obvious the whole time

Karl is the man
Ethan Bubblegum Tate - Captain of the Harlem Globetrotters, lecturer of Physics at Globetrotter University.
Tate is one of the best posters that's not me

ORGANIKARL

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1628
  • Rep: 198
Re: It is really Karl Watson
« Reply #9 on: February 05, 2011, 11:47:43 PM »
i figured it was pretty obvious the whole time

Karl is the man
Tate! Lets skate!

Bubblegum Tate

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 21542
  • Rep: -1012
  • Slap's Resident Sneakerhead
Re: It is really Karl Watson
« Reply #10 on: February 05, 2011, 11:50:18 PM »
i figured it was pretty obvious the whole time

Karl is the man
Tate! Lets skate!

Yeah, PM me again. Ill give you my number.

Skate date, no homo  ;D
Ethan Bubblegum Tate - Captain of the Harlem Globetrotters, lecturer of Physics at Globetrotter University.
Tate is one of the best posters that's not me

Jupiter

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1468
  • Rep: 38
Re: It is really Karl Watson
« Reply #11 on: February 06, 2011, 12:06:07 AM »
welcome karl  :)

ORGANIKARL

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1628
  • Rep: 198
Re: It is really Karl Watson
« Reply #12 on: February 06, 2011, 12:53:51 AM »
welcome karl  :)
Thanks holmes! By the way you have the best screen name on here.

DGKALIS

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 906
  • Rep: 366
Re: It is really Karl Watson
« Reply #13 on: February 06, 2011, 01:01:43 AM »
Hey... this is bullshit. I had to post a photo knowing the risks of getting cocks photoshopped all on my face and shit... and Karl can just Facebook someone to prove its him?? Bullshit i tell ya!!!

lol... yeah Karl!!

ORGANIKARL

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1628
  • Rep: 198
Re: It is really Karl Watson
« Reply #14 on: February 06, 2011, 01:06:25 AM »
Hey... this is bullshit. I had to post a photo knowing the risks of getting cocks photoshopped all on my face and shit... and Karl can just Facebook someone to prove its him?? Bullshit i tell ya!!!

lol... yeah Karl!!
LOL! Hell yeah Kalis. I guess I got lucky man. Dude! I keep thinking about that amazing car you showed me in Colorado. Man, you have good taste.

Bubblegum Tate

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 21542
  • Rep: -1012
  • Slap's Resident Sneakerhead
Re: It is really Karl Watson
« Reply #15 on: February 06, 2011, 01:09:15 AM »
^^
Hell Yeah, DGKalis and Karl in the building.

Legends
Ethan Bubblegum Tate - Captain of the Harlem Globetrotters, lecturer of Physics at Globetrotter University.
Tate is one of the best posters that's not me

Jupiter

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1468
  • Rep: 38
Re: It is really Karl Watson
« Reply #16 on: February 06, 2011, 01:12:21 AM »
welcome karl  :)
Thanks holmes! By the way you have the best screen name on here.

haha thanks  :-*

^^
Hell Yeah, DGKalis and Karl in the building.

Legends


BriDen

  • Guest
Re: It is really Karl Watson
« Reply #17 on: February 06, 2011, 01:19:53 AM »
This thread makes me feel like I'm awkwardly standing right next to the team van at a skate demo.

Bubblegum Tate

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 21542
  • Rep: -1012
  • Slap's Resident Sneakerhead
Re: It is really Karl Watson
« Reply #18 on: February 06, 2011, 01:23:46 AM »
This thread makes me feel like I'm awkwardly standing right next to the team van at a skate demo.

You gotta assume a product toss is coming  ;D
Ethan Bubblegum Tate - Captain of the Harlem Globetrotters, lecturer of Physics at Globetrotter University.
Tate is one of the best posters that's not me

Monty Burns

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5089
  • Rep: -317
  • Release the hounds
Re: It is really Karl Watson
« Reply #19 on: February 06, 2011, 02:58:08 AM »
Yo welcome to slap , always loved your part in Alone , great skating , great song .




the switch bs smith revert , its soooooo sick , lots of nice manual tricks in there too great part ! 

SilvergultRab

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 375
  • Rep: -56
Re: It is really Karl Watson
« Reply #20 on: February 06, 2011, 03:21:12 AM »
It's really me
FuckNugget

The Ghost of Lenny Kirk

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6144
  • Rep: -158
Re: It is really Karl Watson
« Reply #21 on: February 06, 2011, 03:40:09 AM »
i still think he needs to post a picture because i still dont believe this. he couldve created the threasher tom account too. i dont see whats so hard about posting a picture like kalis did. 
« Last Edit: February 06, 2011, 03:43:32 AM by The Ghost of Lenny Kirk »

BraveUlysses

  • Guest
Re: It is really Karl Watson
« Reply #22 on: February 06, 2011, 03:47:42 AM »
i figured it was pretty obvious the whole time
Karl is the man
Tate! Lets skate!
Yeah, PM me again. Ill give you my number. Skate date, no homo ;D
Fuck you Tate you get to skate with Karl Watson.

boyan

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 10438
  • Rep: 92
Re: It is really Karl Watson
« Reply #23 on: February 06, 2011, 04:35:03 AM »
Sorry, this user already has too many friend requests.

Karl is popular on facebook

grimcity

  • Administrator
  • SLAP Pal
  • *****
  • Posts: 11046
  • Rep: 2049
Re: It is really Karl Watson
« Reply #24 on: February 06, 2011, 05:13:19 AM »
Good to have you, Karl.

Question: If you were stranded on an island with a shovel, a mallet, and Ari Evertard Gold, how would you get rid of Ari?

Pete

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 3186
  • Rep: 155
  • Free Max B
Re: It is really Karl Watson
« Reply #25 on: February 06, 2011, 06:09:59 AM »
fuck yeah, karls the shit. kalis is the shit. somebody buy dill a 1995 gateway and set him up on this shit.
FREE MAX B

ShpotaSb

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 416
  • Rep: -27
Re: It is really Karl Watson
« Reply #26 on: February 06, 2011, 06:46:29 AM »
Lies, show me a picture than i will belive it

BraveUlysses

  • Guest
Re: It is really Karl Watson
« Reply #27 on: February 06, 2011, 06:51:14 AM »
i still think he needs to post a picture because i still dont believe this. he couldve created the threasher tom account too. i dont see whats so hard about posting a picture like kalis did.

sirfinbar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 496
  • Rep: -4
Re: It is really Karl Watson
« Reply #28 on: February 06, 2011, 07:38:52 AM »
karl, you were the first pro i ever saw in real life at a lib tech demo in maine in 2000 or so. you did a hardflip off a little bump and i couldn't believe what i was seeing. then you signed my black label flexfit hat hah thanks.

Belligerent Irish Cop

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 646
  • Rep: -276
Re: It is really Karl Watson
« Reply #29 on: February 06, 2011, 08:44:21 AM »
Kinda bummed. Didn't think Karl Watson would turn out to be such a dork. If anyone else had made the exact posts he did, people would be pleading for him to be banned.

Karl you're so downriver that you're out to sea.