Author Topic: Rachel Reinhard  (Read 2149 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack Smith

  • Guest
Rachel Reinhard
« on: February 17, 2012, 07:32:17 PM »

Monty Burns

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5089
  • Rep: -317
  • Release the hounds
Re: Rachel Reinhard
« Reply #1 on: February 18, 2012, 03:59:25 AM »
not bad at all

sprayTAN101

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1242
  • Rep: -30
  • thats a sweet tan bro.
Re: Rachel Reinhard
« Reply #2 on: February 18, 2012, 06:22:09 AM »
some of the singles where okay, but watching her push was a fucking eyesore!

"lifestyle scorpion dude..."

BraveUlysses

  • Guest
Re: Rachel Reinhard
« Reply #3 on: February 18, 2012, 07:35:42 AM »
Would've been soooooo much better if she pushed better, went faster, and popped her tricks better.

5inchDick

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2706
  • Rep: 23
Re: Rachel Reinhard
« Reply #4 on: February 18, 2012, 11:33:11 AM »
 HER FUCKING TRUCKS NEED TO GET LOOSENED UP LIKE ASAP

GEEEEZ

ivegotlevitation

  • Guest
Re: Rachel Reinhard
« Reply #5 on: February 18, 2012, 02:05:05 PM »
that was pretty good. I wasn't expecting the back lip at all. her pushing leaves something to be desired though.

Deuterium

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • Rep: -1
Re: Rachel Reinhard
« Reply #6 on: February 18, 2012, 03:06:25 PM »
yeah, if that was a guy we'd all be saying he was complete crap
Somewhere, something incredible is waiting to be known.

NoComply180

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1739
  • Rep: -121
Re: Rachel Reinhard
« Reply #7 on: February 18, 2012, 03:17:21 PM »
Nose grind shove was tight. Its cool to see girl skaters nowadays, not the usual ollies and kick flips anymore

Facehead

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2075
  • Rep: -86
Re: Rachel Reinhard
« Reply #8 on: February 18, 2012, 03:24:32 PM »
First line was really impressive, last tricks too. She's got serious skill, but like others said, she pushes kinda funky. She pushes like someone who is just learning to skate (and then does a trick down a rail), kinda bizarre.

NegativeCreep

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 254
  • Rep: 7
  • thread killa
Re: Rachel Reinhard
« Reply #9 on: February 18, 2012, 03:26:29 PM »
yeah, if that was a guy we'd all be saying he was complete crap

bullshit fool, she was laying down hammers i'd be stoked to do. just weird style but that comes with time, speed and loose trucks.

Spike Hawke

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1742
  • Rep: 30
Re: Rachel Reinhard
« Reply #10 on: February 18, 2012, 04:03:36 PM »
What kinda pussy wears an elbow pad? He needs to toughen up a little before he gets hooked up with Krooked

MC REN

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • Rep: -1
Re: Rachel Reinhard
« Reply #11 on: February 18, 2012, 06:00:41 PM »
Backing this Girl to the fullest. She comes correct, and obviously has a love for skateboarding. This footage is no joke. Hope this Girl goes far, and has a great trip getting there. All the best.

choke mayne

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1401
  • Rep: -17
  • pot
Re: Rachel Reinhard
« Reply #12 on: February 18, 2012, 07:52:23 PM »
gsoty

NowhereInLife

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1260
  • Rep: 6
Re: Rachel Reinhard
« Reply #13 on: February 18, 2012, 10:44:00 PM »
yeah she's rolling around like she just learned how, then suddenly the board is flipping, and she's down gaps and on rails.  good for her.

cornholio

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1451
  • Rep: 18
Re: Rachel Reinhard
« Reply #14 on: February 18, 2012, 10:58:46 PM »
Uhhhh that was really fucking good.

iwshilvdnfinland

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 11185
  • Rep: -182
Re: Rachel Reinhard
« Reply #15 on: February 18, 2012, 11:26:59 PM »
shitty style aside, she fucking rips and can skate ledges better than me.

but after seeing this it make you realize how awesome someone like marissa is

Matze

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6050
  • Rep: 275
    • www.matthiaswinkel.com
Re: Rachel Reinhard
« Reply #16 on: February 19, 2012, 03:21:25 AM »
she has balls.

exlurker

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 260
  • Rep: 8
Re: Rachel Reinhard
« Reply #17 on: February 19, 2012, 10:03:37 AM »
It's crazy that her push looks so awkward but she's so much better than I'll ever be. Some of her landings are really steezy ? the back 50-50 and backlip at the end are proper as fuck.

ian lowe

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1196
  • Rep: 7
Re: Rachel Reinhard
« Reply #18 on: February 19, 2012, 11:18:02 AM »
wouldn't

also - jon dickson
dadbald.tumblr.com

Ronald Wilson Reagan

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 23659
  • Rep: -824
  • I own Malibu? I am going to fuck you.
Re: Rachel Reinhard
« Reply #19 on: February 19, 2012, 11:37:45 AM »
yeah, if that was a guy we'd all be saying he was complete crap
but she's not, and you don't see that many girls ripping that hard.

shouldn't

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1885
  • Rep: -22
Re: Rachel Reinhard
« Reply #20 on: February 19, 2012, 12:14:00 PM »
but after seeing this it make you realize how awesome someone like marissa is
this. she did a couple of tricks that were tight, very hard on the eyes though.

He always has a smile on his face so he's gotta be making 6 figures