Author Topic: Dave Bachinsky 5050 snow rail  (Read 1816 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Elliott Vecchia

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 75
  • Rep: 4
  • Get shit done!!
    • Youtube account
Dave Bachinsky 5050 snow rail
« on: April 24, 2013, 04:54:35 PM »


A behind the scenes look at Daves epic snow 5050
« Last Edit: April 24, 2013, 05:08:20 PM by Elliott Vecchia »

Count Shroomula

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
  • Rep: 0
  • Waffles
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #1 on: April 25, 2013, 11:45:20 PM »
That's fucking crazy. I hate falling when it's cold... worse thing for you
Red House Blues Blitzed

69

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
  • Rep: 11
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #2 on: April 25, 2013, 11:57:17 PM »
LOL what a weirdo!!!!!!!!

able

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5250
  • Rep: 546
  • omm nom
    • able Skate Mag
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #3 on: April 26, 2013, 12:12:41 AM »
Gnarly as fuck! I would die
ableSkateMag.com

Unbridled Technical Precision

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1951
  • Rep: -329
  • C.H.Z.
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #4 on: April 26, 2013, 11:17:48 AM »
it would be lame if it wasn't first try, and they put the snow back on the rail haha.

The Ghost of Lenny Kirk

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 6307
  • Rep: -149
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #5 on: April 26, 2013, 01:12:31 PM »
Hell yeah.

DeputyDoses

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 805
  • Rep: 4
  • I look like Mel Gibson
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #6 on: April 26, 2013, 01:45:15 PM »
Gnarly! I wouldn't even think to try that.

edit: there's gotta be some kids in Europe pulling front boards on snow rails (ideally, more tricks)

Deekay

  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2150
  • Rep: 80
Re: Dave Bachinsky 5050 snow rail
« Reply #7 on: April 26, 2013, 04:51:01 PM »
I was shivering just watching the beginning of that shit