Slap MessageBoards

Skateboarding => Appreciation! => Topic started by: SLAPASONIC on November 12, 2020, 03:05:54 AM

Title: Jordan Hoffart
Post by: SLAPASONIC on November 12, 2020, 03:05:54 AM
I'm not the biggest fan of this guy myself, but he's undeniably incredible at skateboarding.

If the video below came out now, filmed better with a different song and if it wasn't Jordan Hoffart, it would be a classic part for the ages like Dylans.

https://www.youtube.com/watch?v=ZWAGIgJzeX8&ab_channel=skatevidfull
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: HORSES on November 12, 2020, 03:45:11 AM
Nope.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Sila on November 12, 2020, 04:42:00 AM
Nah.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: roba on November 12, 2020, 05:23:32 AM
no
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: gonzSOI on November 12, 2020, 05:42:53 AM
there are def some bangers in that part.  they did him a disservice by putting those other dudes in there.  ive always felt he was underrated
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Trashcon on November 12, 2020, 10:30:24 AM
Yeah, that's gonna be a no from me, dawg.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Stu Pickles on November 12, 2020, 03:22:43 PM
he prob doesnt deserve a thread in this section but this ollie is wild

https://www.youtube.com/watch?v=rZLQJUEEAqk
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Allen. on November 12, 2020, 06:04:38 PM
(https://media.giphy.com/media/12q9pxwZrKDZHq/giphy.gif)
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: rocklobster on November 12, 2020, 07:02:49 PM
https://www.youtube.com/watch?v=lLtuAn-a740

I'll bite.

Liked his Digital part.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Freelancevagrant on November 12, 2020, 07:17:31 PM

(https://i.ibb.co/rcFX0RM/25374-B0-E-0-B99-41-DA-B280-23-DE41-FA9694.jpg) (https://ibb.co/rcFX0RM)
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Croquet temper on November 13, 2020, 08:36:03 AM
He's a dude who did some really good tricks, but Dylan Reider was on another level.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: elbarto on November 15, 2020, 12:26:56 PM
Always liked Hoffart, met him a couple times and he seemed to actually remember me each time. Super nice dude too, never really understood the hate on here. He seems pretty low key and just likes to rip.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Astor Place on November 20, 2020, 08:45:00 PM

If the video below came out now, filmed better with a different song

You got a better song than "Panama." Sheesh guy Eddie's corpse is still warm, show some goddamn respect.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: WobbleHeadBob on November 21, 2020, 02:10:54 AM
yeah, never really understood the hate this dude gets. hes fucking good!

that being said, hes nowhere near the same tier as Dylan
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: Brguy on December 04, 2020, 12:41:30 PM
He'd probably be more famous if his name didn't have "fart" in it.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: TheFandangler on December 06, 2020, 01:12:36 AM
Hoffart is a sick skateboarder. Not everyone's cup of tea, and certainly not a "cool" skater, but a fucking ripper. Credit it to him for sticking it out in the industry for as long as he did. He was kinda like Canada's Sheckler for a minute there (even though he's older). Has done some of the gnarlier tricks in skateboarding for sure. Always stoked to see a bit of Hot Fart footy.

You're fucking out to lunch if you think any hoffart footy could somehow be edited to anything resembling the Dylan part.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: ismokemid on December 08, 2020, 10:14:01 PM
Always liked Hoffart, met him a couple times and he seemed to actually remember me each time. Super nice dude too, never really understood the hate on here. He seems pretty low key and just likes to rip.

It's weird how much this site will suck a washed up drunk's dick but shit on Hoffart. He for sure ain't the coolest but dude rips.
Title: Re: Jordan Hoffart
Post by: sexualhelon on December 09, 2020, 01:22:47 AM
Expand Quote
Always liked Hoffart, met him a couple times and he seemed to actually remember me each time. Super nice dude too, never really understood the hate on here. He seems pretty low key and just likes to rip.
[close]

It's weird how much this site will suck a washed up drunk's dick but shit on Hoffart. He for sure ain't the coolest but dude rips.

I liked Hoffart, not gonna lie. Was never my favorite but definitely put out some gnarly stuff. I'm friends with Hoffart's cousin and he told me that during one Christmas gathering they put that gnarly Digital part bail on repeat where he got knocked out haha. I also think it's sick how he transferred from skateboarding - or is he still in the industry somehow? - to running a pretty rad brewery.