Author Topic: open world pokemon game announced  (Read 361 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

notmikerusczyk

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 583
  • Rep: 94
open world pokemon game announced
« on: February 26, 2021, 10:57:04 AM »
not gonna get my hopes up yet tho considering game freak has a recent history of making incredibly half assed games
https://www.youtube.com/watch?v=YUW1ZWAq09M
make joey guevara rich

Blind Fisherman

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1814
  • Rep: 441
Re: open world pokemon game announced
« Reply #1 on: February 26, 2021, 11:04:05 AM »
Saw that announcement earlier along with the remakes of Diamond & Pearl. I'm excited, but not going to get my hopes up either.
This thread makes me feel like I just came across two Juggalos fucking in an alley.

notmikerusczyk

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 583
  • Rep: 94
Re: open world pokemon game announced
« Reply #2 on: February 26, 2021, 11:25:18 AM »
Saw that announcement earlier along with the remakes of Diamond & Pearl. I'm excited, but not going to get my hopes up either.
i think the d/p remakes look like shit so I'm relying on this game to regain my faith in the franchise
make joey guevara rich

Blind Fisherman

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1814
  • Rep: 441
Re: open world pokemon game announced
« Reply #3 on: February 26, 2021, 12:14:57 PM »
Expand Quote
Saw that announcement earlier along with the remakes of Diamond & Pearl. I'm excited, but not going to get my hopes up either.
[close]
i think the d/p remakes look like shit so I'm relying on this game to regain my faith in the franchise
Damn. I haven't checked to see what they're going to look like, but that's disappointing. I'm sure I'll still end up with one or the other, though.
This thread makes me feel like I just came across two Juggalos fucking in an alley.

Hyliannightmare

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 900
  • Rep: -115
Re: open world pokemon game announced
« Reply #4 on: March 11, 2021, 01:44:54 AM »
Sword and shield sucked so not much hope

notmikerusczyk

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 583
  • Rep: 94
Re: open world pokemon game announced
« Reply #5 on: March 15, 2021, 01:10:41 AM »
Sword and shield sucked so not much hope
agreed, i'm not putting too much faith into gamefreak
make joey guevara rich

rawbertson.

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5448
  • Rep: 1232
  • yo yo, yo yo yo yo
    • my youtube
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
Re: open world pokemon game announced
« Reply #6 on: March 22, 2021, 10:02:12 AM »
i am like 700 hrs into sw/shield , just curious what dont you guys like about it?
ONTARIO CANADA

coldbrew

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Rep: 65
Re: open world pokemon game announced
« Reply #7 on: March 30, 2021, 07:07:41 AM »
not gonna get my hopes up yet tho considering game freak has a recent history of making incredibly half assed games
https://www.youtube.com/watch?v=YUW1ZWAq09M

I'm mainly hoping these aren't final graphics because they look like dogshit. I'm about 600 hours into sword and shield but it's mainly just shiny hunting and raid dens, the actual game/story line itself was whatever to me. The D/P remakes look exactly like what I assumed they would and I'll still probably play it but again overall I don't have my hopes up for much.

rawbertson.

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 5448
  • Rep: 1232
  • yo yo, yo yo yo yo
    • my youtube
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
Re: open world pokemon game announced
« Reply #8 on: April 08, 2021, 11:27:13 AM »
i mean do you really play pokemon games for the story line as an adult lol? its all about dem shinies bruh !  8) ;D ;D
ONTARIO CANADA

in love w/ fs shuvs

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 115
  • Rep: 8
Re: open world pokemon game announced
« Reply #9 on: April 08, 2021, 06:22:00 PM »
i play all my games for the stories. it feels like you're the main character in a book exploring new worlds. i'll admit tho, pokemon stories have gotten a bit stale after platinum to me. the formula for ever game is so lazy.