Author Topic: Thoughts on Gifted Hater?  (Read 139489 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kombuch-A-Holic

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 868
  • Rep: 31
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1590 on: January 23, 2023, 07:10:56 AM »
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...

I too am a secret closeted LFO fan. Perfect place to come out.

rawbertson.

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 7754
  • Rep: 628
  • yo yo, yo yo yo yo
    • my youtube avatar image
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1591 on: January 23, 2023, 07:42:16 AM »
Expand Quote
Expand Quote
I remember the 1st video I seen of him on the berrics, one of the worst thing I ve seen skatewise. He was "my name is the Hyphenate, I am a rapper, producer, movie maker, content creator, skateboarder, entrepreneur"
[close]

I assume the “Hyphenate” name refers to the trend of the “multi-hyphenate”, meaning someone who is an actor/producer/musician. This guy is just the ultimate striver; Berra is savage (and correct) to point out that he’s 36 and still trying to “make it”.
[close]


I assumed he was a hyphy dude named Nate, or that his moms wouldn’t give up her maidan name. 

He’s not 36!!!!!!!

even if he was 5 when THPS 1 came out im pretty sure hed be in his 30s
lol cant believe he was playin the n64 version. that was the age of like the most terrible ports in history. anything that was ported to n64 was pretty mcuh complete trash - i think thps was actually not too bad on there because of the type of game it is.
ONTARIO CANADA

WorldsbestWeedsm0ker

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 79
  • Rep: 8
    •  avatar image
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1592 on: January 23, 2023, 09:47:56 AM »
i miss the hateline videos
pull over before you crash for thinking this was just another mixtape.
RIP fugluk

dr.prestige

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 724
  • Rep: 161
  • @appreciateskate on IG
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1593 on: January 24, 2023, 02:43:47 PM »
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.

fineslime

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 572
  • Rep: 20
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1594 on: January 24, 2023, 04:51:50 PM »
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
I remember the 1st video I seen of him on the berrics, one of the worst thing I ve seen skatewise. He was "my name is the Hyphenate, I am a rapper, producer, movie maker, content creator, skateboarder, entrepreneur"
[close]

I assume the “Hyphenate” name refers to the trend of the “multi-hyphenate”, meaning someone who is an actor/producer/musician. This guy is just the ultimate striver; Berra is savage (and correct) to point out that he’s 36 and still trying to “make it”.
[close]


I assumed he was a hyphy dude named Nate, or that his moms wouldn’t give up her maidan name. 

He’s not 36!!!!!!!
[close]

even if he was 5 when THPS 1 came out im pretty sure hed be in his 30s
lol cant believe he was playin the n64 version. that was the age of like the most terrible ports in history. anything that was ported to n64 was pretty mcuh complete trash - i think thps was actually not too bad on there because of the type of game it is.

I was 9 when THPS came out in 1999. I believe Hyph is the same age or a year older than me.

I have nothing else to contribute to this thread.

Steely Daniel

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 613
  • Rep: 179
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1595 on: January 25, 2023, 12:08:24 AM »
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.

He's still a decent skater. A lot better than my bum ass. But damn how can someone with that much experience look so stiff and awkward in those timestamps you mentioned.

Pete

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4785
  • Rep: 841
  • Free Max B
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1596 on: January 25, 2023, 01:07:09 AM »
is that even him skating? Looks very uncomfortable and like he doesn’t know how to push at those time stamps. That shit was bizarre




Free max b
FREE MAX B

Dummklaus

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 63
  • Rep: 8
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1597 on: January 25, 2023, 01:38:42 AM »
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.





hahaha the second one looks so weird

djoekr

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 376
  • Rep: 153
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1598 on: January 25, 2023, 01:42:47 AM »
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird

He do be vibin doe
Quote
Skateboarding is a joke
And if you think otherwise
you're fucked in the head

It's not that serious -
Go fast, catch a frontside
And remember why you love it

rocklobster

  • Trade Count: (+16)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 8827
  • Rep: 1458
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
    Gold Topic Start Gold Topic Start : Start a topic with over 10,000 replies.
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1599 on: January 25, 2023, 03:08:51 AM »
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird

NPC skateboarding in SKATE 2
Venture Truck Height:

5.0 & 5.2 LO
STANDARD - 1.88” - 47.75mm
FORGED - 1.85”- 46.99mm

5.0 ,5.2, 5.6, 5.8 & 6.1 HI
STANDARD - 2.09” - 53.09mm
FORGED - 2.04” - 51.82m

skate_or_dingus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Rep: 174
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1600 on: January 25, 2023, 03:21:05 AM »
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird
[close]

He do be vibin doe

 On some "my planet needs me" vibes.

eezz

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Rep: 0
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1601 on: January 25, 2023, 04:54:16 AM »
It seems the hyphyone thinks he’s top 10 podcasts on Spotify for the year because his podcast was in his top 10 “wrappped” at the end of the year.  Guy might need to get on a pro-tec sponsorship if ya know what I mean.
no it was top 10%, which is pretty meaningless since tons of shit is uploaded to spotify as "podcasts"

BALARGUE

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1481
  • Rep: 250
    • Balargue Skateshop avatar image
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1602 on: January 25, 2023, 05:22:14 AM »
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird

this is exactly how you look like on an electric skateboard with a remote control in your hand

Mean salto

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4857
  • Rep: 667
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1603 on: January 25, 2023, 06:19:22 AM »
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird
[close]

this is exactly how you look like on an electric skateboard with a remote control in your hand
I'm thinking it's more like when you let a scooter rider have a go of your board and they don't know what to do with their arms but know not to T rex

Steely Daniel

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 613
  • Rep: 179
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1604 on: January 25, 2023, 07:20:09 AM »
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird
[close]

NPC skateboarding in SKATE 2
LOL yes, I was going to say it looks like a render from an upcoming skateboarding game. Even the models in XL and Session don't look nearly as stiff and unanimated somehow...

Yonnycage

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 954
  • Rep: -31
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1605 on: January 25, 2023, 09:16:09 AM »
Those gifs have me dying why is he like bird watching instead of looking straight ahead? He also dresses like one of those kids who’s mom is “hip” and wants him to fit in with the 2012 swag crowd

Allen.

  • Trade Count: (+1)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 9206
  • Rep: 348
    • Cigarettes for Cardio avatar image
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1606 on: January 25, 2023, 09:29:16 AM »
Foreshadowing that Berra is lurking in the background of that sick music video…
For someone w.no signature ur awfully hostile, & that is why I do this

No Wave Comply

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 153
  • Rep: 27
  • Weird Shit
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1607 on: January 25, 2023, 09:45:14 AM »
Those gifs have me dying why is he like bird watching instead of looking straight ahead? He also dresses like one of those kids who’s mom is “hip” and wants him to fit in with the 2012 swag crowd
Was it the matchy-matchy that gave it away? Totally "mom dressing her kid" or "grown man-baby at mall".
a grunt  a mudhog  a slimedog
a simple servant  a hired hand

swellbowed

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 243
  • Rep: 73
  • Bronze Topic Start Bronze Topic Start : Start a topic with over 1,000 replies.
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1608 on: January 25, 2023, 09:58:23 AM »
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird
[close]

NPC skateboarding in SKATE 2
[close]
LOL yes, I was going to say it looks like a render from an upcoming skateboarding game. Even the models in XL and Session don't look nearly as stiff and unanimated somehow...

Joe Hyphenate's Flow Skater 5
« Last Edit: January 25, 2023, 10:09:51 AM by swellbowed »

manysnakes

  • Trade Count: (+2)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4252
  • Rep: 805
This is not my SOTY. I'm telling my kids there was no SOTY for 2021


jakeumms

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4677
  • Rep: 995
  • Runnin through the house with a pickle in my mouth
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1611 on: January 26, 2023, 06:40:01 PM »
He pronounces Powell like they're from Krypton
Amazon Hesh

Mike Oxwelling

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1167
  • Rep: 30
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1612 on: January 26, 2023, 06:52:13 PM »
ToenKnee Hock

goingapelikenigo

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 297
  • Rep: 88
  • please don't be a hero
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1613 on: January 27, 2023, 04:33:30 AM »
Expand Quote
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird
[close]

He do be vibin doe
https://www.tiktok.com/@cxsh.editzz/video/7181999413038992645?q=he%20just%20quiet%20for%20real&t=1674822543756

radcunt

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2733
  • Rep: 291
    • FARTPISS DOGCUM avatar image
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1614 on: January 27, 2023, 04:49:53 AM »
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird


https://youtu.be/ie86o8VCHt8


Get the vibes

Jewel Runner

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 458
  • Rep: 51
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1615 on: January 27, 2023, 05:03:58 AM »
Expand Quote
Expand Quote
https://www.youtube.com/watch?v=1ewXkqh7RF8&t=103s

at least his little kid footy is really dope...
[close]

Yeah I was impressed to see that he noseslid and 5050'd hubba hideout, that shit was not easy to skate at all. With that said this video is still super cringe. I wish I knew how to make gifs just so I could put the clips of him awkwardly rolling along at 2:48 and 3:04 in my post signature.
[close]





hahaha the second one looks so weird

FFS AHAHAHA the second one almost looks like CGI

arrbee

  • Trade Count: (+6)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2526
  • Rep: 391
Quote from: DaveFuck
youre fucking FRIED if you think im gonna listen to dan corrigan talk about cariuma


Jewel Runner

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 458
  • Rep: 51
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1617 on: January 27, 2023, 08:14:31 AM »

rawbertson.

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 7754
  • Rep: 628
  • yo yo, yo yo yo yo
    • my youtube avatar image
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1618 on: January 27, 2023, 08:27:23 AM »
cant really tell is Ben in Cali, or is Joa in BC?
ONTARIO CANADA

manysnakes

  • Trade Count: (+2)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 4252
  • Rep: 805
Re: Thoughts on Gifted Hater?
« Reply #1619 on: January 27, 2023, 08:37:30 AM »
cant really tell is Ben in Cali, or is Joa in BC?

It's cute that you think BC looks like that in January, but they're in SoCal.
This is not my SOTY. I'm telling my kids there was no SOTY for 2021