Author Topic: Post your own music...  (Read 150751 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skate_or_dingus

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 247
  • Rep: 35
Re: Post your own music...
« Reply #870 on: December 27, 2020, 08:21:04 AM »
Not exactly music, per se:

https://youtu.be/CW7_bupFnVo

sammyz

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 337
  • Rep: 36
Re: Post your own music...
« Reply #871 on: January 13, 2021, 04:29:00 AM »
Released a new album today...its a bit slow a drags on a bit...kinda sucks and pointless...but its out now...so i guess ill live with having done it. I did the artwork too...strangely Iím more proud of that than the music

https://catharticconference.bandcamp.com/album/worlds-between-spheres

Feedback would be cool if anyone can be bothered to listen to it

hell yeah

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Rep: -3
Re: Post your own music...
« Reply #872 on: January 13, 2021, 07:11:31 AM »
from Tonyís cock itís Riley Hawk

Uncle Flea

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2120
  • Rep: 194
    • Aural Buthcheryers
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Post your own music...
« Reply #873 on: January 13, 2021, 11:23:00 PM »
Dang dingus.

That was pretty frickin good.
Plz stop killing each other
(A)pl(E)




Uncle Flea

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2120
  • Rep: 194
    • Aural Buthcheryers
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Post your own music...
« Reply #874 on: January 15, 2021, 09:56:17 AM »
https://youtu.be/PvTyrGJ6Xns

Should I bother continuing to work on this?

Everyone honest is giving me shit. Saying I'm biting ohgr or ministry.

I don't see it.
Plz stop killing each other
(A)pl(E)




CrappyChan

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 555
  • Rep: -66
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Post your own music...
« Reply #875 on: February 11, 2021, 09:47:01 PM »
https://youtu.be/wIA5hAB_4wk

Finally released a song from my skate rock band. Check it out if you like punk 80s shit
"From Todd Falcon to Tony Hawk, the Ben Raybourn story"


FrozenIndustries

  • Trade Count: (+9)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 1580
  • Rep: 263
Re: Post your own music...
« Reply #876 on: February 12, 2021, 06:26:19 AM »
I know we aren't madness shaming in the gear section, come on were better than this.

johnes

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 3934
  • Rep: -199
Re: Post your own music...
« Reply #877 on: March 15, 2021, 01:38:33 PM »
Iím not a good singer but Iím really happy with this song and I canít stop singing it.
https://youtu.be/he6OQc1Y-mQ
Iím a fat Siamese cat.

sultsult

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 466
  • Rep: -11
  • SLAP OG SLAP OG : Been around since SLAP was a mag.

Uncle Flea

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2120
  • Rep: 194
    • Aural Buthcheryers
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Post your own music...
« Reply #879 on: March 25, 2021, 07:31:22 PM »
Iím not a good singer but Iím really happy with this song and I canít stop singing it.
https://youtu.be/he6OQc1Y-mQ

Wtf!!!!! That was sick.

Plz stop killing each other
(A)pl(E)




Uncle Flea

  • Trade Count: (0)
  • SLAP Pal
  • ******
  • Posts: 2120
  • Rep: 194
    • Aural Buthcheryers
  • User is on moderator watch listWatched
Re: Post your own music...
« Reply #880 on: March 26, 2021, 08:23:52 PM »
https://youtu.be/0kdXudwzNaM

Fuck that last post. Here's a better mix. I started dialing in my piano tone today
Plz stop killing each other
(A)pl(E)




Victim in Pain

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Posts: 24
  • Rep: 6